WeTransfer nie działa na iPhonie
WeTransfer jest platformą Internetową do udostępniania zasobów. Obsługuje różnego rodzaju treści, dlatego nadaje się do udostępniania dużych plików, które nie mieszczą się jako załącznik do maila. Udostępnienie i utrzymywanie plików jest w dzisiejszych czasach podstawową usługą. Zdarza się jednak, że nie jest możliwe skorzystanie z platformy. Przyczyny bywają różne i pisaliśmy już o tym w poprzednim artykule: WeTransfer nie działa na iPhone. Dziś natomiast zajmiemy się jednym konkretnym przypadkiem tego defektu, czyli dlaczego tryb blokady blokuje WeTransfer.
WeTransfer nie działa na iPhonie przez tryb blokady

To tryb wyjątkowej ochrony, który można włączyć opcjonalnie. Jest przeznaczony dla tych osób, które ze względu na swoją profesję, czy też stanowisko mogą być celem najbardziej wyrafinowanych zagrożeń cyfrowych. Dlatego, gdy tryb blokady jest włączony, Twoje urządzenie nie będzie działało tak, jak zwykle. Na takie dzianie ma wpływ nawożenie blokad na poszczególne tryby aktywności, wszystko po to by zmniejszyć obszar ataku wyspecjalizowanych programów np. szpiegujących. Może blokować między innymi otwieranie www i ładowanie plików. Gdy tryb blokady jest włączony połączenia telefoniczne i zwykłe wiadomości tekstowe działają. Istotne jest, że tryb nie wpływa na funkcje alarmowe, np. połączenia alarmowe SOS. Oczywiście możesz dodać wyjątki witryn, które nie będą podlegać ograniczeniom.
Tryb blokady ma wpływ na przeglądanie stron internetowych — niektóre zaawansowane technologie internetowe są blokowane. Dlatego może zwalniać ładowanie stron internetowych, nieprawidłowe działanie lub brak ładowania. Dodatkowo czcionki mogą nie być wyświetlane, a obrazy mogą być zastępowane ikoną obrazu. Platforma WeTransfer ze względu na swoją charakterystykę działania, czyli przesyłania danych może być wykorzystana do ataku na urządzenie. Dlatego właśnie tryb blokady nie pozwala na załadowanie lub prawidłowe korzystanie z platformy.
Aby móc otworzyć stronę platformy system Apple musi być odblokowany oraz użytkownik musi wyrazić na to wprost zgodę.
Jak włączyć/wyłączyć tryb bokady na iPhone lub iPad
- Otwórz aplikację Ustawienia.
- Następnie stuknij w opcję "Prywatność i ochrona"
- W sekcji Zabezpieczenia stuknij opcję Tryb blokady, a następnie opcję Włącz tryb blokady.
- Stuknij opcję Włącz tryb blokady.
- Stuknij opcję Włącz i uruchom ponownie, a następnie wprowadź hasło urządzenia.