Pierwszy Mac

Czy twój pierwszy Mac jest już w Twoich rękach? Pewnie już jest wyjęty z opakowania, błyszczący i interesujący. Pierwszy! Otwieramy monitor i… Większość nowych użytkowników Mac potrafi odnaleźć przycisk zasilania, potem zaczynają się kombinacje. Dla większości nowych właścicieli teraz zaczynają się schody. Touchpad działa inaczej. Odwrotnie? A wiesz co jeszcze? To nie jest touchpad. A przynajmniej nie klasyczny. Mysz nie ma scrolla! Gdzie są moje programy? Do czego służą ikony u dołu ekranu? I gdzie jest klawisz CTRL?! Frustracja? Spokojnie. Jesteśmy gotowi na wyzwania i służymy pomocą.  A warto zaznaczyć, że wachlarz naszych klientów jest szeroki. Od pracujących płynnie przedsiębiorstw do lekkiej korekty i usprawnienia pracy, po sytuacje gdy nikt w firmie nie pamięta haseł a część z oprogramowania jest na prywatnych kontach – bo i takie kwiatki nam się zdarzyły. Wtedy również wchodzimy w proces porządkowania struktury profesjonalnie i minimalizując czas pracy.

Czym jest dla użytkownika pierwszy Mac?

Interesującą zabawką i powodem zastanawiania. Jest ogromem informacji i przestawieniem się nierzadko na nowy sposób myśłenia i inną organizację pracy. Dlatego dla nowych użytkowników przygotowaliśmy kursy dla początkujących. Dzięki dostosowaniu do indywidualnych predyspozycji i potrzeb kursanta pozwolą szybko poznać nową zabawkę. Szkolimy też z większości programów dedykowanych dla Maca. Dodatkowo możemy pomóc w skonfigurowaniu innych urządzeń Apple, takich jak iPhone, iPad czy Apple Watch. A również w synchronizacji. Podstawowe szkolenie dzielimy na dwie części.

Pierwszy Mac

Jak wygląda NASZE szkolenie z TWOIM pierwszym Mac'iem?

Składa się bazowo z dwóch podstawowych części.

  1. To najpierw i głównie Obsługa Mac. Pokazujemy system operacyjny. Tłumaczymy jak znajdywać pliki i programy. Wyjaśniamy gdzie można znaleźć odpowiednik przycisku start. Wskazujemy jak uruchomić aplikacje. Czyli zaczynamy od znanych elementów systemu Windows w Mac. Jednak część nie ma odpowiedników, a pozostałe są zupełnie inne. Koncentrujemy się na najważniejszych elementach Mac OS, czyli tych które są używane przez wszystkich jego użytkowników.
  2. Staramy się wskazać i wyjaśnić elementy systemu operacyjnego, które będą używane przez kursanta. To elementy specyficzne dla branży lub zainteresowań. Po przeprowadzeniu podstawowego szkolenia sugerujemy zrobić kilkudniową przerwę, aby osoba szkolona miała czas na przyswojenie nowej wiedzy i przećwiczenie jej. W większości przypadków takie szkolenie jest wystarczające. Ale również dla osób, którym nasuną się nowe pytania możemy zorganizować warsztaty. Szkolenia i warsztaty możemy prowadzić również online, dzięki zdalnemu współdzieleniu pulpitu z kursantem. Szkolimy uczestników indywidualnych, jak również różnej liczebności grupy. Ponadto jesteśmy elastyczni czasowo i lokalizacyjnie

Dodatkowo oferujemy poszkoleniową profesjonalną opiekę informatyczną. Liczy się dla nas skuteczność rozwiązania i czas reakcji. Problemy z oprogramowaniem, bezpieczeństwem` danych, czy też usterki sprzętowe zgłaszane są nam różnymi drogami: mailem, telefonicznie, a czasami przez chat na stronie. Stali klienci preferują drogę mailową lub telefoniczną. Nowi, jeśli planują z nami zostać mailową. Natomiast doraźne problemy zgłaszane są nam przez chat. My najchętniej widzielibyśmy kontakt mailowy, ze względu na komplet danych zawartych zwięźle w opisie problemu. Możemy wtedy od razu, bez konieczności dodatkowych ustaleń, przekazać kwestię do właściwej osoby w firmie. A to oznacza krótszy czas reakcji, co bardzo liczy się dla klientów. Aby rozpocząć współprace trzeba nas znaleźć i poinformować o problemie, lub chęci stałej współpracy, a najprościej zrobić to przez naszą stronę firmową lub fanpage S Partners na Facebooku.